Thursday, July 31, 2008

Cikgu bahasa inggeris

Saya benci cikgu inggeris saya! Dia memang bitch nak mampus and btw i'm typing dlm bahasa in case sekolah ni baca contents blog saya. (omg wtf need to brush up on my bm)

Anw, cikgu ni complain banyak giler about our recent assignment how kita tak put in effort and how bahasa angmoh adalah bahasa yg terpenting dan kita semua akan fail bla bla bla

Sekarang kita sedang discuss buku female chauvinist pigs dan hello idea dia semua kita mesti accept tapi idea kita semua kena reject. Monkey man dia -.-

Cakap lagi that kita tak respond dlm kelas lah tapi kita semua tak respond kerana:
1. dia boring sangat
2. bahasa dia terlalu chim dan kita semua terbingung semasa waktu inggeris
3. i think that muka dia sgt cian bian
4. buku ini sgt boring

ugh. saya tengah release stress so kalau kamu tak faham apa entah sy tengah typing then tolong tekan butang "x" berwarna merah.

sekarang saya have to go and buat soalan ttg female chauvinist pigs-.- sgt boring dan tidak bermakna.

ok shut up my bm is damn cina and ew and doesnt make sense but my blog what so who cares ok bye!

No comments: